Ik heb dankzij jullie een Super Mooi kado overhandigd!!!!

18 juni 2014 - Franschhoek, Zuid-Afrika

Gisteren heb ik mijn afscheidsdiner gehad - het was een avond met veel mooie woorden en veel gezelligheid. Als klap op de vuurpijl heb ik de cheque overhandigd!!!! Totaal bijna 2.500,- EURO -  36.000,- RAND!!! Wat was dit een grote verrassing voor iedereen.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie bijdrage aan dit mooie afscheidscadeau!!!

Het hele team met de Cheque!  36.000 RAND!!!!! Bijna 2500 Euro  Wat een grote verrassing - klopt dit echt?

Hoe nu verder. Ik heb afgesproken dat ik het geld over ga maken naar de rekening na mijn vakantie hier - dus dat zal eind juli zijn. Deze rekening wordt beheerd door Doug Gurr - hij is een vastgoedman hier in Franschhoek en de Co-founder van The Kusasa Project. Hij en alle collega's hier gaan ervoor zorgen dat er iets moois en groots van wordt gekocht voor in de tuin van de school. Het moet een groot iets zijn, wat er nog zal staan als ik of een van jullie hier over een paar jaar een kijkje komen nemen. Iets wat de kinderen elke dag kunnen gebruiken - ik denk zelf aan een speeltoestel of klimtoestel voor in de tuin.

Zijn zijn hier nu net gestart aan het bouwen van een nieuwe school en het object komt in de tuin van deze nieuwe school te staan. De school zal begin 2015 worden geopend en als mijn ouders hier nog zijn - zullen zij een kijkje gaan nemen om te kijken hoe het erbij staat. Ook krijg ik foto's zodra het klaar is en zal deze dan met jullie allemaal delen.

De bouw van de nieuwe school

Kijk voor overige foto's in de map juni 2014.

Heel veel liefs vanuit het regenachtige koude Franschhoek. Ik verheug me op straks - niet alleen de voetbalwedstrijd die ik ga kijken bij Erna en Guido, maar vooral op daarna. Ik ga Ryan eindelijk ophalen van het vliegveld - wat zullen wij lekker slapen vannacht! :-)

1. Danielle:
    18 juni 2014
    Hi Esther,

Wat heb je dit weer top geregeld. Top in de puntjes. Zelfs de cheque ziet er super uit. (key message komt er weer goed uit, leesrichting prima ;-).....).

Wat een mooie afsluiting van deze maanden. En ik hoop samen met Erna een keer bovenop het klimrek te zitten!

De winst voor vanavond met de voetbal is weer binnen. En straks jouw aanwinst ophalen..... Moet heerlij zijn. Nog een paar uur wachten.... Doe de groetjes en Erna en Guido als je daar nog bent.

Liefs,
    Danielle
  2. Oom Ruud:
    21 juni 2014
    Lieve Esther,
    Jy het vir die organisasie Kusasa 'n omverwagte haas uit die hoed geruk met 'n tjek van R. 36000. Baie goed gedoen. Ek is lief vir jou.
    Oom Ruud
  3. Oom Ruud:
    21 juni 2014
    Lieve Esther,
    Oom Ruud
  4. Linda:
    22 juni 2014
    lieve es,
    wat een geweldig afscheid.De kinderen en leidsters zullen je niet snel vergeten!